Formalności

Formalności

Nasz personel w pełni przeprowadzi Państwa przez wszelkie procedury, które należy wykonać. Przybliżymy wymagania dotyczące dokumentacji oraz wskażemy wszelkie niezbędne miejsca, która należy odwiedzić.

W naszym domu pogrzebowym na Rembertowie otrzymają Państwo wszystkie potrzebne informacje. Postaramy się też wskazać możliwości dofinansowań, a w razie potrzeby będziemy Państwu towarzyszyć w organizacji spraw urzędowych. 

Należy pamiętać, że niezbędne jest posiadanie karty zgonu od lekarza oraz dowodu osobistego osoby zmarłej i osoby zgłaszającej pogrzeb. Oferujemy pomoc w zgłoszeniu zgonu do Urzędu Stanu Cywilnego: wystąpimy o wydanie aktu zgonu. Ważne jest też, aby mieć ze sobą dokumenty potwierdzające konkretne miejsce pochówku, aby mieć możliwość korzystania z danego miejsca na cmentarzu. 

Jeżeli będą chcieli Państwo wystąpić o odszkodowanie, niezbędne będzie przedstawienie dokumentów dotyczących ubezpieczenia na życie oraz złożenia wniosku w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.

Całodobowa pomoc

Wszelkich informacji o formalnościach urzędowych w czasie organizacji uroczystości pogrzebowych udzielają nasi dyżurni pracownicy pod całodobowymi numerami telefonów 667-130-899 oraz 733-244-232.